*************

 

<about sunny garden >

 


話說

星期日 要安排下一家3口的親子活動

無錯 想試下俾桐桐返playgroup

當然 我知道10個月的小b  返playgroup唔係學知識

而是 玩下 爸媽開心

 

 


4月 媽媽逛元朗時 收到一張單張

得知sunny garden 新開

事隔幾個月 打算俾桐桐試下

 

 

很可惜 這間 sunny garden   要black list   (負面情緒開始)

我 鄭生 桐桐 上到去

首先話 reception果位姐姐面帶笑容 小樹熊果堂取消左

因為有bb出水豆

 

我話: 咁你仲咩唔打電話俾我.

佢話: 因為你無上來俾留堂既錢, $150

我話: 係你叫我當日上你俾錢都ok, 11:45 到.

佢話: 唔好意思, 因為你無俾錢, 所以無你contact資料.

 

 

我 鄭生 桐桐都十分無奈

心想 咁都得  你係電話到

mark 低晒d 聯絡資料

最後 又話無我資料.

 


打算離開之制 

果位小姐拿本收據薄出來 打算收錢的動作 

佢話: 你駛唔駛以家俾錢 join 定下星期?

哈  都好厚面皮 

 

結論: 唔理佢. 走啦.

咁既學校都有. 又係佢叫我唔駛上去留錢, 果日上去就ok.

 

 

滿心歡喜 抱桐桐 上去

又話無我contact資料

好多時間咩...

 

3人家庭活動又要擱置

真是可惜可惜 

 

期待桐桐一歲時才參加英藝的playgroup吧 

星期6  時間9:00-11:00 or 11:00-1:00

不過 時間都好差 

因為 這是作息時間

 

 

 

 

**********

2011.06.26  等升降機上sunny garden

大家都滿心期待

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()