close

2010/ 7 / 25

此日是我們結婚一周年紀念日  紙婚

傻傻地的我   不斷話

上年今日9:00am 等你接新娘.

上年今日11:00am  我回到你家湛茶

上年今日12:30am 你地去左飲茶  我地化妝準備出發去奧海城 

上年今日6:00pm  我地註冊啦

上年今日7:40pm  酒樓場面十分混亂  與親朋拍照中

上年今日凌晨時份  我地去左酒吧慶功

哈哈 

原來  呢一日  真係好快度過了

 

上年7月26 日  我地返左男家計人情 

 

上年 7月27日  我地出發cebu 5天的 <honeymoon>

可惜  honeymoon 期間  

我病得好嚴重  發燒

差d因為未退燒而返唔到香港  

 

 

估唔到今年 

我地已經有左小baby

往後的慶祝活動 

就會加入小baby  一齊去旅行 一齊去郊遊 一齊去小白鷺

 

 

************

繼續講返昨天 

不知什麼原因    總覺得十分眼訓 
 
已經睡到11:00多  但是 lunch 後  仍是十分疲倦 

由於我面色不太好  老公堅持我一定要休息

結果  4:00pm  我又走左去休息到7:00pm

沒有去到我們多年都想去的大埔"小白鷺餐廳"慶祝

 


老公都有提議去返 ”皇潮匯”  大吃一餐

為確保 ”皇潮匯” 無做酒席    上網一search 見到以下新聞

香港中港城2樓「皇潮匯」擴建工程開始發表於 2010 年 06 月 23 日

由 admin

香港中港城2樓「皇潮匯」擴建工程開始,

全港首創4D主題宴會廳7月底面世,

可同時間筵開60席

結果    因為擴建裝修
 
所以  我們不能回味了

 

 

 

睡醒後   我提議去錦田的 "旦王花" 

 

點菜如下!

蒜茸包

沙嗲雞/豬串燒

紅咖哩牛肉

白飯兩碗

龍眼冰

兩個人  共消費 $242.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


評價是  服務ok   環境好似酒店一樣 

坐位舒服

食物好過 "泰屋"  / "香辣屋"

因為沒有這麼鹹

食物較原汁原味

 

 

 

photo from open rice~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()