close

上星期六 我地買左一個新雪櫃

上星期日 THE BEST 可以翌日送貨

對於要換雪櫃  我一直抱著 換 與 不換之間

始終 得我同老公二人

但是 日後 會多上工人 + 小BABY
 
要雪的東西 會愈來愈多

最後  決定買 3門的PANSONIC (MADE IN JAPAN)

一級能源標籤

 

 


*********

由於買左BLENDER  上網搜尋過做豆漿的方法

基本上有兩個方法 

1. 浸黃豆6-8個鐘  再蒸熟D豆豆45分鐘   加糖再BLEND碎即可 

2. 浸黃豆6-8個鐘  BLEND碎豆隔渣再煮至起泡  去除泡泡  煮至有豆味 


 

一般大家都會用方法2  因為煮出來既滑又香 

我用方法1   

味道一般  但時間快   而且食埋D渣  其實都有益  

 

 

 

最初想    

如果成功的話  早上起床後很快就可以自家製豆漿 

 

 

但很可惜  

口感差  自己覺得是失敗了   

 

 

我會否再接再厲?

真的不知

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()