close

**********************

 

 

今年聖誕節 一早同老公講好要交換禮物 

平安夜 自從出來住之後 

每年的習俗都會叫一班FRIEND來我地家開PARTY

其實都係大家聚一聚 傾計開心下  

 

 

我同老公二人送換之禮物 

老公送的禮物 是一個地圖手袋  

我送俾老公的禮物 是一個銀包  

我還自我製作CHRISTMAS CARD 寫上幾句祝福語 

 

 

 

 


PARTY 交換之禮物  

五角星風燈

我地最後抽到

燈  + 電磁爐  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CARD 剪刀 RIBBON 雙面膠紙 

 

 

 

 

 

 

 

 

PARTY - ALL PEROPLE GIFT 

OVER $100-150  

 

 

MOMO ALOS NEED TO BE A PRESENT 

 

 

SO FUNNY

 

5角星風燈 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(16) 人氣()