*********************

 

 

 

 

向世界出發 2 

租左自動駕車 我地就可以瀏覽成個公園啦

要遊成個公園 真係用左我地3個鐘頭呀 

唔簡單呢 

帶埋熊仔周遊列國  幅幅相都唔單調 有主題 

 

以下呢駕就係 "電動自駕車" 

RMB240/3個鐘

 

 

 

射箭場 

RMB 10/5支

我地無玩 

 

 

 

 

 

 

 

行左一條好長的樓梯

上到去影相....

 

 

 

 

 

大峽谷   

 

 

 

 

復活島

 我覺得老公個造型超搞野     好似跳舞咁

 

 

 

 

 

 

暢遊美國 

好宏偉呀

紐約市

I LOVE THIS SHOT VERY MUCH!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

眨下眼 我地就去左 "埃及-金字塔" 

 

 

 

 

 

 

 

荷蘭 風車

 

 

 

 

"向世界出發"1

TO BE CONTINUED .... 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(18) 人氣()