close

 

2009.8.14 老公購入 FORZA 250 

老公已經揸左好幾個月 他 每次坐上 都係愈來愈順手 

點解我會肯俾自己最親的人學電單車又揸?

我明白 係普遍世人眼光 電單車是唔安全 危險 皮包鐵

父母是禁止的 而我角度 時也 命也  

如果老公真的發生事 我相信自己一定會傷心欲絕

但 人生 物資享受 又有幾多  最重要我地開心生活

而我 又可以做乘客 

 

***********

water 又為露台添置植物 - 草皮  可愛的 半圓碌碌 

草皮 可以是大球場草皮 或是 有錢人家中的草皮 

希望 草皮 健健康康成長

有一天

家中的泥土中突然生長一棵不知名的植物 

? ? 

**********

26。OCT WEARING

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(17) 人氣()