星期日,老公食完我準備的早餐之後 (其實只係腸蛋米),

我地就出左旺角新世紀行街,

今日行街主力係物色一張舒服既床褥,

以家訓緊果張都用左差唔多5年多~ 

去到商場直上頂樓睇床褥~ 我地一去到就入左 席夢思~

SALES 李生十分積極主動,介紹每一張都十分全面~ 好專業!

我地張張都試過,最後都揀到一張我地兩個都合適~ 星期六先送貨!仲要等呢~

***********

TODAY WEAR~~ 

MOMO & ME!

 

PS: 希望YAHOO BLOG 可以快D好返啦~

星期日,上載&出BLOG都遇到好大問題~ 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()