HEHE, 星期一收到OIC 訂貨人員的電話, 他相約交收事宜...

由於我係港島區, 送D貨品來到我公司都可以, 當然, 訂左貨, 快D 拿到, 專程送到來,更係好啦!

講返我買左D咩先

NO.1 DA BIRD RE-FILL 係唔小得既,
每逢有朋友來我屋企, D FRIEND都同佢地玩到瘋狂癲晒, 結果支捧都會XXXX 告吹呢。。。

為 Da Bird 貓貓玩具的羽毛更換頭 
天然, 無毒. 天然羽毛頭由來自"珍珠雞"( Guinea Fowl), 有色部份都採用了人類食用級數的染料; 就算貓貓意外地吃下一點羽毛都不用擔心
在美國以愛心手造


NO.2 Go-Cat 飛天小老鼠
詩詩強力推薦, 買左!未開封!
飛天小老鼠" 是繼 Da Bird 後第二受歡迎的互動式貓貓玩具. 柔軟的鐵線牽動著特別的小老鼠, 令主人能敏捷地控制小老鼠的一舉一動, 令小老鼠更栩栩如生!


特別的小老鼠比一般市面上的來得耐用. 此老鼠是以天然鹿毛制造
受獸醫推介, 是令貓貓運動的絕佳互動玩具; 對長期處於室內, 並缺乏運動的過胖貓貓尤其有益
在美國以愛心手造

NO.3 Renee Garden 有機繁殖貓草種籽 
詩詩話HAPPY仔好喜歡食架!  所以我都急不及待ORDER左包!

貓貓與生俱來需要及喜愛吃新鮮貓草.有機繁殖貓草種籽
- 每包有齊4種貓草種籽:黑麥, 燕麥, 薏米, 小麥

- 絕未經基因改造或農藥處理

- 鮮草為動物提供豐富抗氧化物及酵素

- 能自然地清新口氣及幫助去毛球和消化問題

- 每包可分3至4次種植

- 大約種植10至14天就可以給貓貓進食

 

種植的方法好簡單, 只需把有機繁殖貓草種籽放在濕透的棉花上, 待上一至兩天貓草就會開始發芽, 大概10到14天, 有機繁殖貓草已經可以給貓貓享用了


進食小貼士: 可放一盤貓草在貓貓食物的旁邊, 並以水噴灑貓草, 貓貓都會被新鮮貓草的香味吸引而進食.

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()