close

3月31日,我公司的translator*(rebecca),離職啦~ 好唔捨得佢, lunch time 差不多20個同事去左飲茶 farewell 佢 !   呢半年來, 同佢都有計傾, 感覺都好ok啊!

老板對寫e-mail 十分嚴格, 往往對我draft e-mail, 都被佢改晒 & 有時十分激動地話我寫得唔好!唉。。。rebecca 就會安慰我, 老闆寫e-mail 寫左30年, 點及我地只寫左幾年!語調,寫法&排位,往往佢用5-10分鐘就搞點!唔好唔hard feeling~ ~  好似呢d說話, 佢真係令我覺得舒服d, 無咁難過呢!

以家佢仲有一個月先返德國, 等家人來就會帶佢地四圍遊香港 & 仲會趁呢段時間學普通話呢~ 

 

每日一語:

來緊星期五, 會開始學返琴, Mr.water 今次都好支持我!

- 謝謝Mr.water 的耳朵啦。 要每一個晚上重重覆覆聽我練習個幾首歌

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()