法國巨星 - 第四個造型 性感紫色晚禮服
時間: 下午 7:00
地點: 法國巨星STUDIO

影完秘密花園, 我地出發想去影夜景, 我好鍾意美麗華商場的摩天輪, 係停車場換衫,原本以為可以如我所願啦!

點知, 雨下得很大, 徐SIR話影出來效果會麻麻地呢!因此, 我地要返STUDIO, 剩返兩個造型, 唉, 無法啦, 要係STUDIO 影。。。

十分唔開心.....  因為之前個三個造型D裙實在太濕啦, 搞到成車都係紙巾,  我係停車場拋晒D紙巾落地下, 估唔到徐SIR會幫我地執返,  真係十分唔好意思呢!

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()