close

為左可以令自己記住兩個相識到結婚到老咗睇番呢本野, 回憶一切一切, 一定百般滋味在心頭呢!

所以我喜歡俾男朋友一個意外驚喜的生日禮物!

我好喜歡大大本既感覺, 雖然唔知可以點收藏, 但我覺得可以一眼看晒, 舒舒服服!

早在今年8月份時, 我已經問朋友(詩詩)借左張教協証上去買野準備:

記得佢借CARD俾我個一晚, 佢仲同我一齊上教協買野, 同我一齊行旺角, 去太子"紅螞蟻"食晚飯!

 

 

材料:

1.      大大相薄一本(如果買到SCRAPBOOK 就最好)

 

2.      SIDE PEN , 顏色筆,

3.      雙面膠紙

 

4.      信紙, 可以寫企每晒相想記低既野!,

 

5.      同男友所有既相片, 旅行既資料, 機票, 入遊樂場門卷等等等等...

10月中,  我先至買到合適既相薄架。。。  搵一本心水既薄, 唔係一件咁容易既事!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()