10月7日, 重陽節放假一天!今日天氣清清涼涼,

所以我同家人補返星期日去唔到既BBQ 啊!

地點: 屯門藍地輕鐵站

時間: 5:00PM

一家人聚聚,感覺真好!傾下笑下。。。

說真的,我地已經好耐好耐都無BBQ啦!

從營養學角度,BBQ一定係唔好,因為成個過程,食物保存,各種環境都會影響食物本身既營養素啊!

ANYWAY... 開心下囉!

呢個係我細佬個女朋友- 冰冰小姐

黑色衫係我細佬

最右邊就係我老豆啦!

 

 

 

後感:

D 食物質素真係麻麻地。。。

有雪味!!!

PS: 今天既假完左, 打後到12月先會有假放啦。。。 有排捱!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(36) 人氣()