close

上星期,去左市中心行街街,

經過一間鋪頭,見到個貓頭既袋

我好鍾意呢。。。

係椰林閣食完飯出來想買既時候,

竟然,被人買左播!激死我啦。。。難得見到心頭好!

同場D SALES 姐姐介紹多幾隻貓袋俾我!但係。。。 無貓頭既袋咁吸引囉。。。

我覺得呢個都好靚,所以買左啊!

***************

由於我雙手好容易被紙或少少鋒利界到,

成日會見紅。。。  有時,同公司老板傾開計,佢提議買呢隻牌子既野用!

剛剛用緊,皮膚好直接吸收呢!

***************

行吉吉島個SUPERMARKET ,  仲買左生薑茶

飲左行氣活血,預防感冒呢。。。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()