close

上次去台灣旅行,

我專登買左套情侶裝。。。

係台灣第四日,我地就著住四圍去玩同影相。。。

嘻。。。講返揀衫過程先,

我係YAHOO 拍賣網到打 "情侶TEE"

之後就睇到呢D 款啦!

其實呢款幾靚呢。。。我都好鍾意啊!

最後,我買左愛神之箭個套。。。

男友話簡簡單單,著左唔太顯著!

OKAY 囉..

 

大家睇下,著住去食"度小月" 啊。。。

 

哎YO,係呢度,提醒下想買情侶裝既BLOGGERS,

要睇下個男仔願唔願意著,

確實係肯著先好買呀!

唔係個個男仔都肯呢!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(23) 人氣()