close


好開心各位BLOG 友仔話我D婚紗相影得靚靚,

其實我真係覺得徐SIR 捕捉鏡頭,識得捉住個FEEL !

如果有朋友仔想過台灣,一定要去法國巨星呀!

記得搵 攝影師 - 徐SIR & 化妝師 - MONICA

UM... 我一直都無提過自己BIG DATE係幾時...

2009年7月25日呀

今日仲會係BLOG 到開 WEDDING 記!

嚟緊呢段時間我會不停搜索D資料,

記低返自己準備WEDDING 既過程。。。

日後睇返一定會回味無窮呀!

*****************************

今日男友同我都放假,

一齊去上水睇中醫,我氣管唔太好。。。

去睇中醫之前,都知道"肥仔"要等好耐,所以我地買定D雜誌消磨時間,

我好唔想買個八掛周刊,全本95%以上都係廣告!

所以,我地買左有內容而又大家都鍾意睇既!

睇完中醫,2個鐘等煲藥,

我同男友去左食上水廣場食LUNCH,

食完之後,四圍行下,走左入商務睇書,

睇睇下,就買左呢幾本,

男友--- 《三國演義》

我呢--- 《100種健康食物排行榜》 & 《營養配對健康加分》

嘻嘻。。。 睇多D 書,學多D 野!

尋晚開始讀營養學文憑啦。。。

睇多D有用既野囉!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()