尋日,貓BB 打針,

新主人詩詩係元朗東方獸醫同我地匯合,

之後就返我地屋企休息一陣。。。

我對今胎BB 的感情好厚呀!

當然係非常唔捨得俾人拿 BB 走啦!

我好錫佢地架。。。

嘻。嘻。可能成日同佢沖涼啦!

詩詩幫BB 改左名啦!

RAY 仔

佢屋企有隻叫亞 ME,

遲D可能再養多一隻的話,

咁就齊「DO。 RAY。 ME 」啦!

希望RAY 仔係新主人屋企盡快適應。。。

乖乖地啦!

**************************

由於有好幾個朋友上來。。。

我地叫左 PIZZA AND CHICKEN!

7 個人食2個大餐,都係400蚊!

好豐富啊! 仲食唔晒呀。。。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(48) 人氣()