close

自家製蘋果片。。。
 
REFER TO  FION 的BLOG 自家製薯片

搞到我&同事都衝動地買左呢果薯片機返來,

尋晚一開封,整左果蘋果片,都OK!不過老公同我都覺得唔係太脆,

可能我切得唔夠一塊塊啦!可能又係蘋果掛?

等我搵日整薯片再匯報!

**********

呢果野係YAHOO BID返來,

25蚊,當玩下啦!

又唔熱氣,又可以食到我細細個都愛食的薯片。。。

自從開始減肥後,都無再食薯片啦,可能只係一年一次,始終油炸,唔健康呢!

**********

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()