close

基本上,去5日4夜, 只可以全日都係玩只得今日,

我地計劃全日都係水上活動呢!

不過, 我地無6:00起身去睇海豚, 唔鍾意咁早起身, 加上未必咁好彩睇到海豚呢...

8:00起身食自助早餐, 唔知早餐係食D咩呢, 出到餐廳不停影下D食物呢!

 

約左船家-JUNE 10:00 出街玩浮潛

不過天氣好唔穩定, 一時有陽光, 一時落雨, 搞到我心情都好飄忽, 唔知去唔去玩...

但係一場來到, 都照去啦!

可能我地無去最靚果個島啦... 浮潛下的海底,唔係太靚, 一般, 無驚喜...

船家JUNE 好人地潛水執左橙色 & 藍色大海星俾我地影相呢!

我執左好多海星圍著自己影相呀! 

行程之後, 仲去左個CAVE = 即係洞穴的意思...

行入去時一定要好小心, 因為得好細個入口... 要小心撞頭!

入面仲有個湖, D 水係由大海流入去架, 有遊客係黑暗洞穴中暢泳!

係洞穴返出來就係買手信的地方,

我地兩個都買到手信.. 哈..

之後去左WHITE BEACH , 要俾25P / 人先可以入場架..

船家JUNE 同 MR.WATER都有落水玩.. 但我就無啦...有點掃興.... 因為我怕凍   只係坐係一旁...

落好大雨... 旅行先來落雨呢... 搞到D氣溫下降...  

跟住我地就返酒店LU...

沖涼抖一陣就去食晚餐囉.

今晚無去沙灘食晚餐了, 只係酒店, 因為太大雨啦... 

原先計劃有沙灘邊的按摩活動都迫著取消了!

不過, 酒店的晚餐都尚算可以呀!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()