close

 

第二日係PLANTATION BAY  8:00起身, 為左搭12:00 的船入保和島, 由於要係開船的1小時前去買票, 11:00到達碼頭, 10:30就要離開酒店

大穫,去到碼頭,先知道12:00的船在7月29-7月31日停航, 最快要到2:00先有船。(呢D就係自悠行的結果... 去到當時先感受到)...

都無計啦... 我地唯有照買票啦!但就要呆等...

係呢段期間,我地識左2個香港女孩, IRENE & HELEN

佢地唔夠P 買船票, 我地緊係協助啦!佢地仲提議我地去SM MALL 睇野食LUNCH 消磨時間

好彩去左SM MALL, 因為真係好大, 好多野行, 我地係果度間CAFE食LUNCH

沙律 & 意粉

意粉味道超級濃, 唔係個個人都接受到呢!

 

2:00船開航啦!要坐成2個鐘頭的船架...

差不多4:00落船, 入到保和,

 因為我地唔同酒店, 要同IRENE& HELEN道別啦!  不過, 原來大家都係屯門人... 好近呢,有緣可以聚一聚掛... ?

去到AMORITA RESORT, 感覺很WARM & 舒服,

我地放低行季就四圍逛, 很幼的沙灘啊! 指定動作, 跳高影幅相先!

 

沿著沙灘慢慢行, 搵到我地今晚食晚餐的地方, 好多海鮮俾我地揀啊!

原來, 係海灘食晚飯的感覺係超浪漫架!

食到差不多9:00, 返酒店餐廳上網, 由於食海鮮關係, 期間又叫左三文冶做宵夜

哈哈, 很愉快的第二天啊!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()