close

今晚放工後,

QUEENIE 我依然不顧狂風照出去同欣欣食飯

今晚同欣欣既飯局, 都係選擇商場比較安全~ <奧海城>

之後上欣欣屋企傾計加埋同仔仔貓玩,

不過, 仔仔貓都唔陪我玩~ 自己"柄"埋一邊~ 

同欣欣傾開, 佢話無我減肥前後的相!

我話... 有冇搞錯呀~ 有冇睇我個blog架~ 我整過架!不過係上年既事。。。

返到屋企, 記得自己著住掛個件咁靚~ 整過幅新相~ 咁樣會比較好d~

哈。。。失禮。。。

***************************************

好慘啊!手提電話相機要告銷啦!

開唔到啊!仲搞到hang 住。。。

今年2月24日買架喳。。。

咁快就壞相機, 真係黑仔!

都唔知買唔買過部新機好?

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()