close

今晚~

經過長時間的考慮同分析~

終於。。。

我去左報名讀nutrition營養學文憑啦!

我真係好怕自己三分鐘熱度架!

所以大家一定要不斷提住我, 唔准放棄呀!

既然我自己用part time時間幫人用產品keep fit~

所以我覺得真係真係。。。十分需要、清楚了解,

 明白人生中每個階段所需要既營養!

um。。。呢d 知識, 讀左係好實用!

我知道。。。公司有教我地產品的知識,

我上過堂, 但我發覺唔係我要個類型資訊~

我要專業咁教人用產品啊!

所以,絕對唔可以馬馬虎虎!

12堂/ 每堂3個鐘

之後報考"營養資訊師認証考試"

Queenie, 你一定要努力!一定得既~

哈~ 我一向都對自己有信心既!

不過好可惜, 星期四晚上7:00-10:00已經full 左~

現在安排係星期日早上12:00-3:00~

8月3 日開始第一堂~

 男朋友仔!星期日下午, 少左d時間陪你啦!

*******************************
今晚男友出左街同d 同事食飯。。。

得我自己一個食喳~

當然, 我會選擇食清d,因為仲好唔舒服~

食左雲南風- 米線~

之後返上樓等人送baby34糧 & 貓砂啊!

貓砂: 森之香

呢隻貓砂, 係上年4月gucci 家貓組champion時既獎品~

用過之後, 一直都無緣再買返~

不過最近。。。我訂開野個間寵物雜貨入貨啊!

仲可以同豆腐砂兩溝~ 慳返d 都好!

**************************

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()