樂樂, 一個只可以懷念的名字... (大家可能剛剛睇我個blog, ... 樂樂係6月23日的一天離開左我....)

--------------------

今天早上, 老公起身時同我講: 我發夢見到樂樂呀, 佢好污濁, 躲在公園的一旁, 所以我帶左返屋企同佢沖涼, 樂樂好開心, 不停咕咕聲... 沖完涼, 樂樂好開心, 周圍跳。

樂樂仲有一個同伴, 佢係黑色.. 

老公同我講, 話想同黑咪沖沖涼.. 但樂樂不停嚷著要走啦...

------------------

今日沒有樂樂的第50天..

樂樂, 媽媽好掛著你... 家中少左一個成員... 總有d 唔慣..

樂樂, 媽媽對你唔住, 你係到時, 無咩時間陪你... 無左你, 媽媽會更珍惜與其他喵喵相處的時間...

樂樂, 希望你現在生活愉快吧!

 



 



miss u.....

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()