close

我好久都無同大家傾下我d 喵喵啦...

---------------------

頭先6:00 幾, 我好肚餓, 開吞拿魚整3文治食啦.. 開緊吞拿魚之際... d 貓貓係咁喵喵喵喵..

可能佢地都想食吞拿魚啦. ..  當我食完3文治後, 就開罐頭俾佢地食..

我唔係成日開罐頭俾佢地食, 始終, 濕糧的營養成份無乾糧咁好... d 喵喵都差不多2星期無食啦...

 

係貓展送的罐頭...


睇下佢地... 好似好肚餓的樣子...


 

今日睡足一日, 好返好多... 多謝大家關心

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queenielty 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()